عضو حزب مردم‌سالاری گفت: اقدامات خصمانه از سوي غرب عليه ايران قابل کنترل است و می‌توان با گفتماني صحيح در چارچوب ديپلماسي اقدام به کاهش و کنترل تنش‌ها کرد و قطعا تدابیر رئیس‌جمهور در حل مسائل داخلی و بین‌المللي کارگشا خواهد بود.

"داریوش قنبری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره تلاش دشمنان در افزايش تحریم‌ها علیه "جمهوری اسلامی ایران" اظهار داشت: برای دشمنان هیچ فرقي ندارد كه چه دولتی در كشور برسر کار باشد و هميشه در حال كارشكني عليه كشور و ملت ايران هستند.

وی با اشاره به گفتمان اعتدال‌گرایانه "حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی" تصریح کرد: در حالی که رئیس‌جمهوری کشور با گفتمان مناسب پا به عرصه خدمتگذاري و تعامل با دنيا گذاشته، آمریکایی‌ها برخلاف ادعاهاي خود مبني بر تعامل و سازش با ايران اقدام به تشدید تحریم‌ها می‌کنند.

قنبری با بيان اينكه اقدامات خصمانه از سوي غرب عليه ايران قابل کنترل است، تصريح كرد: می‌توان با گفتماني صحيح در چارچوب ديپلماسي اقدام به کاهش و کنترل تنش‌ها کرد و قطعا تدابیر رئیس‌جمهور منتخب در حل مسائل داخلی و بین‌المللي کارگشا خواهد بود و حتما مواضع وی در آینده نزدیک دشمن را خلع سلاح خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش و عملکرد مثبت دکتر روحانی در سیاست خارجی کشور تصریح کرد: عملکرد رئیس‌جمهور در برابر مواضع خصمانه غرب موجب خواهد شد که آنان حمایت افکار عمومی را از خود سلب و در بسيج كردن افکار عمومی علیه ملت ایران ناكام خواهند شد و در نهایت مجبور به تعامل با جمهوری اسلامی مي‌شوند.

قنبری با بیان اینکه ملت ايران نباید در برابر تحریم‌های بین‌المللی ناامید شوند، گفت: اگرچه غرب در حال افزایش فشارهای بین‌المللی علیه کشورمان است اما با توجه به پتانسیل و ظرفیت رئيس جمهور می‌توان به این مسئله امیدوار بود که غرب و مخالفان ناچار به تمکین از افکار عمومی خود شوند و به سمت تعامل مثبت در مجامع بین‌المللی با ایران حركت كنند.

عضو حزب مردم‌سالاری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به کاهش تنش‌هاي بين‌المللي در دولت روحانی اميدوارم و اينكه غرب به سوي برقراري مذاکرات سازنده با ایران بازگردد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گتمان ، روحانی ، منتخب ، دشمن ، خلع ، سلاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار