عضو حزب مردم‌سالاري با اشاره به فرمايشات رهبري مبني بر اينکه "همه بايد به رئيس‌جمهور کمک کنند"، گفت: از فرمايشات رهبري مي‌توان اين پيام را هم استنباط كرد كه برخي افرادي كه از مدت‌ها پيش مخالفت خود را با دولت سرداده‌اند از مواضع خود عقب‌نشيني كنند و به اين صحبت‌هاي يکسويه خود خاتمه دهند.

"داريوش قنبري" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بيانات "مقام معظم رهبري" مبني براينكه "همه بايد به رئيس‌جمهور منتخب كمك كنند" اظهار داشت: مسائل و مشكلات كنوني كشور به گونه‌اي است كه در حال حاضر نيازمند همياري و همكاري همه مردم و مسئولان با دولت منتخب هستيم.  
 
وي با اشاره به راي اعتماد به وزرا از سوي مجلس گفت: همكاري و تعامل مجلس در دادن راي اعتماد به وزراي پیشنهادی كابينه يازدهم امري مهم و قابل توجه در مرحله اول برای تعامل مسئولان با دولت است.  
 
عضو حزب مردم‌سالاري تصريح كرد: از فرمايشات رهبري معظم انقلاب مي‌توان اين پيام را هم استنباط كرد كه برخي افرادي كه از هم‌اكنون مخالفت خود را با دولت سرداده‌اند و به نوعي به دنبال سنگ‌اندازي در دولت جديد هستند از مواضع خود عقب‌نشيني كنند و به اين صحبت‌هاي يکسويه خود خاتمه دهند.  
 
قنبري با بيان اينکه منتقدان از مدت‌ها پيش در حال به چالش كشيدن كابينه دولت يازدهم هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخي از مخالفان از سر دلسوزي دست به انتقاد از دولت "حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني" نمي‌زنند و اين در حالی است که هنوز اين دولت کار خود را به صورت جدي آغاز نکرده است.

اين فعال سياسي درباره عملياتي شدن شعارهاي "حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني" در کشور گفت: محقق شدن برنامه‌ها و شعارهاي رئيس‌جمهور منتخب نيازمند همراهي و حمايت تمامي نيروهای متخصص کشور طي چهار سال آینده است تا اين دولت بتواند به همراه اعضای خود در راستاي موفقيت و پيشرفت و تعالي جمهوري اسلامي گام بردارد.
 
وي تصريح كرد: وجود افراد متعهد، متخصص و  باتجربه در كنار رئيس‌جمهور منتخب از جمله شاخصه‌هايي است كه بايد مورد توجه مسئولان قرار گيرد.
 
قنبري خاطرنشان كرد: تدوين برنامه‌هاي مناسب و کارآمد ، اصلاح برخي از برنامه‌هايي كه در دولت گذشته وجود داشته و توجه به قانون از جمله ضرورياتي است كه بايد در اولين گام از سوي رئيس‌جمهور منتخب مدنظر قرار گيرد. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، منتخب ، روحانی ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار