مسابقات تکواندو قهرمانی دختران استان چهارمحال و بختیاری در 4 رده سنی به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
در این پیکارها یکصد و چهار نفر تکواندو کار از شهرهای اردل، بن، شهرکرد، هفشجان،  فرخ شهر و بلداجی در مجموعه ورزشی انقلاب شهرکرد به روی تاتا می رفتند که در نتیجه  مسابقات انجام شده نفرات برتر هر وزن به تفکیک گروههای سنی به شرح زیر اعلام شد.
در رده سنی خردسالان به ترتیب اوزان ده گانه، زهرا رئیسی از اردل، فاطمه سلحشور، غزل زمانی، مهسا علیدادی، مهشید مجیدی، یاسمین یارمحمدی، زهرا مسیبی و فاطمه غله  شاهی از شهرکرد، زهرا اسدی از اردل و یگانه صالحی از هفشجان عناوین نخست این رده  سنی را کسب نمودند.
در گروه سنی نونهالان، راضیه طاهری از اردل، زهرا شکوهی از  شهرکرد، زهرا حسینی از بلداجی، زینب رضایی از شهرکرد، سحر رحمانی از بلداجی، سارا جهانبازی از شهرکرد، فاطمه امیریان و مریم جمشیدی از فارسان و یگانه گل محمدی  از شهرکرد به ترتیب در وزنهای اول تا دهم موفق شدند مقام اول وزن خود را بدست آورند.
در رده سنی نوجوانان در ده وزن به ترتیب الناز محمدی از بن، ناهید رفیعی  و مریم نجفی از شهرکرد، راضیه صفیان از بلداجی، رقیه بهرامی از شهرکرد، طیبه اکبری  از بن و شقایق احمدی از فارسان موفق شدند به عنوان نفرات برتر هر وزن به اردوی تیم  استان چهارمحال و بختیاری راه یابند.
در رده سنی جوانان نیز فاطمه طهماسبی و سمانه حیدری از شهرکرد، سحر غفاری از فارسان، ندا عسگری از شهرکرد، زینب نصیر پور از فارسان و مرضیه کیانی از هفشجان به ترتیب  در اوزان هشت گانه این گروه سنی موفق به کسب مقام اول شدند./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.