رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری 24 سارق خبر داد گفت: اين که باند بچه محل‌ها را تشکيل داده بودند در ابتداي تحقيقات به 51 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ رضا احمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده به سرقت استان و با تلاش شبانه روزی و پیگیری‌های مستمر ماموران پلیس آگاهی این استان موفق به دستگیری 24 نفر سارق شدند.
 
وی با اشاره به اینکه 6 نفر از سارقان حین ارتکاب به جرم و با حضور به موقع پلیس دستگیر شده‌اند، افزود: 18 متهم دیگر بعد از سرقت و همه آنان در شهرهای ساوه، اراک، زرندیه، شازند، فراهان و خمین مرتکب جرم و دستگیر شدند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی اظهار داشت: سرقت‌های کشف شده در زمینه سرقت اتومبیل، موتور سیکلت، کابل برق، اثاثیه منزل، ترانس جوش، محتویات داخل خودرو، لوازم خودرو و سرقت از مغازه بوده که اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی به مالباختگان تحویل داده شده است.
 
احمدی در پایان از مردم خواست از ورود افراد غیر قابل اعتماد به حریم خصوصی منازل و آگاه‌سازی این افراد نسبت به لوازم قیمتی و با ارزش منزل جلوگیری کنند.

برچسب ها: سرقت ، باند ، محل ، ترمینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار