استاندار اصفهان گفت: ‌دستگاههاي متولي با برنامه ريزي صحيح و ارائه طرحهاي كاربردي در زمينه مبارزه با مواد مخدر گام بردارند.

عليرضا ذاكر اصفهاني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،در جلسه شوراي مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به عملكرد شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان در پيگيري ومثبت ارزیابی کردن این جلسات افزود: تجهيز، راه اندازي و رصد مراكز ترك اعتياد و همچنين كشف و ضبط مواد مخدر نيازمند تامين اعتبار بيشتري است.
وي برخوردهاي سلبي را در پيشگيري از مواد مخدر و كاهش اعتياد در جامعه كم اثر خواند و گفت: برخورد هاي ايجابي و ورود به عرصه اجتماع در اين باره موثرتر خواهد بود.
استاندار اصفهان با تاكيد بر فرهنگ سازي صحيح در اين باره اظهار كرد:‌ براي مقابله با اين پديده شوم ايجاد اشتغال پايدار براي بهبود يافتگان اعتياد الزامي است.
ذاكر اصفهاني حضور همه دستگاههاي متولي در اين زمينه را همچون گذشته خواستار شد و گفت: اين موضوع نيازمند اجماع عمومي دستگاههاي اجرايي استان است.
استاندار اصفهان با تاكيد بر اينكه برخورد با اقامتگاه هاي متخلف و غير قانوني همچنان ادامه دارد، مديريت متمركز را براي صدور مجوز ايجاد اقامتگاه هاي ترك اعتياد خواستار شد.
به گزارش اين روابط عمومي، در اين جلسه نحوه اجرا و پيگيري ۱۵ مورد از مصوبات جلسه قبل شورا مورد ارزيابي قرار گرفت و فرمانداران شهرستان هاي چادگان و خوروبيابانك گزارشي از نحوه عملكرد شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر شهرستان مربوط را ارائه كردند./ب

برچسب ها: اصفهان ، جلسه ، شورای ، مبارزه ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.