معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از ساخت فیلم داستانی رویای شیرین به تهیه‌کنندگی این معاونت با موضوع رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد صادقی اظهارداشت: سوانح و حوادث رانندگی عواقب جبران ناپذیری برای خانواده‌ها رقم می‌زند که بعضاً فرزندانی یتیم و خانواده‌هایی بی‌سرپرست می‌شوند .

وی بی‌توجهی و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را ازسوی رانندگان از دلایل این حوادث تلخ عنوان کرد و افزود: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با ساخت تولیدات تصویری برای آگاهی هر چه بیشتر از این حوادث از هنر تصویر بهره برده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه با اشاره به ساخت فیلم داستانی رویای شیرین به تهیه کنندگی این معاونت که هم‌اکنون در مرحله تدوین قرار دارد گفت: پس از فیلم کوتاه عبرت و گدای میلیونر این فیلم آموزشی نیز با محوریت تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی قرار است از صدا و سیمای مرکز قم پخش شود.

فیلم رویای شیرین به کارگردانی محسن علیپور، نویسندگی مهدی مرادی‌جمکرانی، مدیریت تولید سید ابوالفضل موسوی‌نژاد و با ایفای نقش بازیگرانی چون علی بهنامی‌پور، آیدا سادات طباطبائی، مریم محسنی، حسام‌الدین زاهدی، عمران آذر‌باد، ‌سمیه لطفی، ملیحه سادات‌نقیبی و به خوانندگی اردلان نوبخت در مراحل برداشت سکانس‌های پایانی است./ع

برچسب ها: قم ، ساخت ، فیلم ، رویای ، شیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.