ياور محمدي خبر داد

برگزاري مراسم سالروز ورود آزادگان در مرز خسروي

سرپرست فرمانداري قصر شيرين گفت: با استفاده از ظرفیت ادارات کرمانشاه و همکاری آن‌ها مراسم سالروز ورود آزادگان، عصر روز 26 مرداد در مرز خسروی برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، " یاور محمدی" سرپرست فرمانداري قصر شيرين در جلسه هماهنگی سالروز ورود آزادگان به کشور، اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت ادارات شهرستان و همکاری آن‌ها شاهد برگزاری این مراسم در عصر روز 26 مرداد در مرز خسروی خواهیم بود.
 
وي افزود: آزادگی یک ایده، اعتقاد و فرهنگ دینی کلان است که جمهوری اسلامی ایران نیز در این ارتباط به همه دنیا پیام آزادگی داد. جمهوری اسلامی، انقلابی در سیستم اعتقادی و فرهنگی مردم به‌وجود آورد لذا مسیر خوبی را برای زندگی، مشخص و تعریف کرد.
 
محمدي تصريح کرد: آزادگان در دوران اسارت در اسارتگاه‌های رژیم بعثی شکنجه‌ها و مصائب زیادی را متحمل شدند، زيرا هدف آن‌ها از تحمل این همه ناملایمتی‌ها، پایبندی بر سر اصول و ارزش‌ها و حفظ اعتقادات دینی بود؛ هر چند زبان از توصیف بزرگی آن‌ها قاصر است.
 
سرپرست فرمانداري قصر شيرين گفت: باید فرهنگ آزادگی و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را به بهترین شکل به نسل کنونی انتقال داده و بشناسانیم.
 
لازم به ذکر است برگزاری مراسم نمادین ورود آزادگان به کشور، فراخوانی از آزادگان شهرستان‌های غرب استان کرمانشاه، تشییع نمادین شهدای آزاده، برپایی ایستگاه صلواتی و ارائه بسته‌های فرهنگی از مصوبات این جلسه بود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آزادگان ، خسروی ، دفاعی ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار