دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام دو و میدانی‌کاران قمی به مرحله دوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی رضایی اظهار داشت: بعد از برگزاری مرحله نخست پیکارهای لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور در روزهای پایانی خردادماه، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون دو و میدانی، مرحله دوم این رقابت‌ها از نخستین روز شهریورماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: تیم‌های مدعی با ترکیبی از دو و میدانی‌کاران مطرح در مواد و رشته‌های مختلف در این فصل از پیکارهای لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور حضور دارند و خوشبختانه در جمع ستاره‌های دو و میدانی کشور شاهد حضور برترین دوندگان قم نیز هستیم.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم همچنین با بیان این‌که روزهای پایانی هفته آینده مسابقات مرحله دوم لیگ دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: مرحله دوم این پیکارها در بخش مردان روز جمعه اول شهریورماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران به انجام خواهد رسید.

وی اظهار داشت: محمدمحسن ربانی در رشته پرش با نیزه توانست با عبور از سد تمام حریفان خود و با اختلاف زیاد به مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای این ماده دست یابد در حالی که میلاد دریساوی نیز که از جوانان آینده‌دار دو و میدانی قم محسوب می‌شود در ماده پرش سه گام رتبه نخست این مرحله را به دست آورد./ب

برچسب ها: قم ، اعزام ، دو ، میدانی ، مرحله ، دوم ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.