"مسئول بسيج دانشجويان دانشگاه شهيد بهشتي" با تاكيد بر اينكه تشکل‌هاي دانشجويي براي کمک به پيشرفت‌هاي علمي بايد از سياسي‌کاري اجتناب کنند، گفت: يکي از ويژگي‌هاي مهم دانشجو سياسي بودن است اما از مسائلي که موضوعات علمي را تحت تاثير خود قرار مي‌دهد، دوري کند.

سجاد مصطفي‌پور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران دارا بودن تخصص‌هاي لازم، کارآمدي، تدين، تعهد و اعتقادات انقلابي را از ويژگي‌هاي وزير صالح دانست و اظهار داشت: انتخاب مسئولاني با اين ويژگي‌ کشور را در مسير پيشرفت سوق داده و راه بازگشت به اشتباهات را خواهد بست.

اين فعال دانشجويي با تاکيد بر اينکه تشکل‌هاي دانشجويي براي کمک به پيشرفت‌هاي علمي بايد از سياسي‌کاري و پرداختن به حواشي اجتناب کنند، تصريح کرد: مسلما يکي از ويژگي‌هاي مهم دانشجو سياسي بودن است، اما از مسائلي که موضوعات علمي را تحت تاثير خود قرار مي‌دهد، دوري کند.
  
مسئول بسيج دانشجويان دانشگاه شهيد بهشتي با تاكيد بر اينكه تحت‌شعاع قرار گرفتن مباحث علمي از مسائل سياسي، آن را دچار آسيب‌هاي جدي مي‌کند، خاطرنشان کرد: اين اثرگذاري مانع از حرکت و تکامل فضاي علمي دانشگاه مي‌شود، اما با تمرکز بر روي نشريات و فعاليت‌هاي علمي مي‌توان از آن به عنوان زير ساخت دانشگاهي علمي استفاده كرد.
   
انتهاي پيام/
 

برچسب ها: دانشگاه ، صالح ، پیشرفت ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار