پیکر "میرعلی موسوی"، پدر شهید "میراحمد موسوی" جانباز 70 درصد و سرتیپ خلبان «میرحمید موسوی» تشییع شد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، «میرعلی موسوی» پدر شهید «میراحمد موسوی» و جانباز 70 درصد سرتیپ خلبان «میرحمید موسوی» دار فانی را وداع گفت.

پیکر این پدر شهید و جانباز صبح امروز با حضور پر شور مردم، مسئولان و به‌ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر تشییع شد.

میراحمد موسوی دوران ابتدایی تحصیلی را در مدرسه «صفوی گندیشمین» به اتمام رساند و بعد از کوچ به اردبیل تا زمان اعزام به جبهه تا مقطع دبیرستان ادامه تحصیل داد.

او به عنوان فردی فعال در تأسیس پایگاه مقاومت بسیج در محله «سلمان‌آباد» نقش ویژه‌ای داشت و همراه با سایر همرزمان شهیدش به هدایت مردم محل و تشویق آنها برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و تأمین امنیت محله پرداخت.

میراحمد سال 1360 از طریق سپاه پاسداران اردبیل به جبهه اعزام شد و بعد از چندین بار حضور در جبهه ها، اول خردادماه سال 1366 در منطقة شلمچه به شهادت رسید.

همچنین جانباز 70 درصد میرحمید موسوی که در زمان جنگ تحمیلی به عنوان خلبان حضور داشت، در 23 عملیات جنگی به طور مستقیم شرکت داشت.

وی به غیر از پروازهای غیرعملیاتی، حدود 1200 ساعت پرواز عملیاتی در عملیات‌های فتح‌المبین، والفجر مقدماتی، والفجر 3 (در ایلام)، والفجر 4 ( در مریوان)، خیبر و بدر در جزیره مجنون، والفجر8 (فتح فاو)، کربلاهای 4 و 5 در شلمچه، والفجر10 (در مریوان) و کربلای 7 (در غرب کشور) داشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جانباز ، شهادت ، دفاعی ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار