فرماندار قوچان از راه‌اندازی تلویزیون دیجیتال تا اواسط شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حیدری آزاد فرماندار قوچان در جمع مردم گفت: با توجه به تغییر سیستم‌های فرستنده تلویزیونی از آنالوگ به دیجیتال با تلاش مسئولان و کمک صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران، سیستم فرستنده تلویزیون دیجیتال تا نیمه اول شهریور در قوچان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: برای تغییر تجهیزات دیجیتالی در سایت زوباران نیاز به 1.5 میلیارد تومان اعتبار است که از اختیار فرمانداری قوچان خارج است و حتی از بودجه استانی خراسان رضوی نیز بالاتر است، اما با کمک بودجه ملی قرار است با هماهنگی مهندس ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما و معاونان وی این اعتبارات اختصاص پیدا کرده و سیستم فرستنده تلویزیون دیجیتال تا شهریور در قوچان راه‌اندازی شود.

فرماندار قوچان همچنین از تملک زمین‌های کشاورزی برای احداث کمربندی جنوب قوچان خبر داد و گفت: البته مشکل اصلی برای تملک این زمین‌ها کمبود اعتبار است و هنوز که 5 ماه از سال گذشته، اعتبارات قانون بودجه 92 به شهرستان ابلاغ نشده است.

حیدری آزاد همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده برای احداث راه روستایی و اقدامات عمرانی در شهر قوچان، گفت: شایعاتی در مورد رفتن بنده از فرمانداری مطرح شده که همه آنها کذب است و من همچنان فرماندار هستم./ج1

برچسب ها: دیجیتال ، تملک ، فرستنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.