سفیر جدید آمریکا در سازمان ملل از نخستین سخنرانی علنی خود برای انتقاد از عملکرد سازمان ملل و کاغذ بازیهایی که همواره مانعی برای دستیابی به پیشرفت هستند، انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس ؛ سامانتا پاور در نشستی در دانشگاه لس آنجلس گفت ایدئولوژی و روشهای منسوخ، کار سازمان ملل را دچار اختلال کرده است. وی با این حال از فعالانی که به دنبال دستیابی به نتیجه هستند و بر حل مشکل تمرکز دارند تقدیر کرد. 

وی گفت سمت ها و جایگاهها در سازمان ملل به گونه ای به شدت تثبیت شده و به سختی قابل تغییر است و در حالی که سازمان ملل کارهای فوق العاده ای در جهان صورت داده دوره هایی نیز بوده است که سیاست و ایدئولوژی بر مسیر این سازمان تاثیر خود را گذاشته و این سازمان راه خود را گم کرده است .
 
سفیر آمریکا در جمع دانش آموزان و دانشجویان گفت زمانی که گزارشی از نسل کشی مسلمانان در بوسنی مطالعه کرد به تلاشهای بشر دوستانه پیوست و این مسئله کمک کرد وی تبدیل به خبرنگار جنگ شود. وی گفت امروز شهروندان عادی تنها طرفدار اقدام و تغییر نیستند آنها تغییر را ایجاد می کنند و خود عامل آن می شوند.
 
سامانتا پاور چهل و دو ساله که خود زمانی مشاور سیاست خارجی باراک اوباما بوده است اوایل ماه کنونی میلادی به عنوان سفیر جدید آمریکا در سازمان ملل سوگند یاد کرد. وی جوانترین سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد به شمار می رود. پاور جانشین سوزان رایس شد که درحال حاضر مشاور امنیت ملی باراک اوباما است. 
برچسب ها: سفیر ، آمریکا ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار