نهمین اردوی تیم ملی کاراته بانوان ابتدا با هیجان و اضطراب آغاز و سپس با آرامشی ویژه همراه شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  نهمین اردوی تیم ملی کاراته بانوان در شرایطی در حال برگزاری  است که تکلیف نفرات اعزامی به مسابقات پیش رو مشخص شده است.

کاراته کاهای رده سنی  بزرگسالان پس از رقابتی سخت ونفس گیر ، برای انتخاب نهایی نفرات اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی حالا با خیالی آسوده  به تمرینات خود ادامه می دهند.

 طبق این گزارش،  اردوی نهم تیم ملی بانوان تا سه شنبه بعد از ظهر به طول می انجامد و نفرات راه یافته به مسابقات کشورهای اسلامی در رده سنی بزرگسالان به ترتیب زیر می باشند:
 
در وزن 55- کیلو گرم فاطمه چالاکی،  وزن 61 – کیلو گرم  دلارام دوستی، 68- کیلو گرم پگاه زنگنه، 68 +  کیلو گرم حمیده عباسعلی، در بخش کومیته تیمی الهه رضا زاده ، سحر کرجی، رزیتا علی پور، سمیرا ملکی پور و زینب دوستداری با یکدیگر به مبارزه پرداختند که در نهایت سمیرا ملکی پور به ترکیب کومیته تیمی اضافه شد

در رده سنی  امید نیز کاراته کاها برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا به رقابت پرداختند که در نهایت شیما آل سعدی در وزن 60- کیلو گرم و طراوت خاکسار در وزن 60+  کیلو گرم برای شرکت در این مسابقات انتخاب شدند.

گفتنی است:  این اردوها از چهارشنبه 19 مرداد ماه با برگزاری رقابت های انتخابی درون اردویی آغاز شد و سه شنبه 25 مرداد به پایان می رسد./آق

برچسب ها: نهمین ، اردوی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار