در پایان روز سوم مسابقات ووشوی جوانان آسیا امروز شنبه 19 مرداد در فیلی پین 2 مدال طلا، 2 نقره و 5 برنز و راهیابی 5 ووشوکار به فینال حاصل تلاش تیم ملی ووشوی جوانان بوده است.


 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: مسابقات تیم ملی ووشوی جوانان کشورمان در بخش تالو و در گروه سنی الف هانیه رجبی صاحب 1 طلا و 2 برنز در فرمهای گون شو، چانگ چوان و دائوشو ،و محمد رضا عزیزخانی 1 مدال طلا در فرم نن گون  به همراه نفیسه پور گنجی یک مدال نقره در فرم چانگ چوان برای تیم ملی کشور به ارمغان آوردند.

همچنین  محمد علی مجیری 1 نشان نقره در فرم چیانگ شو در گروه سنی ج ، زهرا کیانی 1 نشان برنز در فرم چانگ چوان در گروه سنی  ب و طاها بدیعی 1 نشان برنز در فرم دائو شودر گروه سنی  ج کسب کردند و  در بخش ساندا بانوان نیز پرستو سهرابی 1 نشان برنز کسب کرد که در مجموع صاحب 9 مدال( 2 طلا، 2 نقره و 5 برنز) تا به امروز شده ایم.
 


لازم به ذکر است: در بخش ساندا پسران هم افشین سلیمی در وزن 52 –کیلوگرم ، یزدان میرزایی در وزن 60- کیلوگرم، جواد قزل سفلو در وزن 65- کیلوگرم، عماد محمدی در وزن 70- کیلوگرم و ابوالفضل دزینی در وزن 75- کیلوگرم به فینال راه یافتند.
 


گفتنی است این رقابتها فردا یکشنبه 20 مرداد به پایان می رسد.

برچسب ها: تیم ، ملی ، ووشو ، نقره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار