تصویری/ ساعت هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش منعطف

پس از معرفی دومین ساعت هوشمند توسط سونی و همچنین انتشار اخباری مبنی بر تولید ساعت های هوشمند مایکروسافت و اپل، نوبت به سامسونگ رسیده است که از ساعت هوشمند خود رونمایی کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، توسعه و تولید ساعت هوشمند توسط سامسونگ به یک موضوع جالب و قابل پیگیری توسط کاربران و علاقه مندان به محصولات این کمپانی تبدیل شده است.


هم اکنون این شرکت با نمایش یک پتنت ثبت شده نشان داده است که در حال طراحی و ساخت یک ساعت هوشمند می باشد، بر همین اساس شایعاتی درباره معرفی این محصول و گلکسی نوت 3 در نمایشگاه IFA2013 آلمان در تاریخ 4 سپتامبر منتشر شده است.


پتنت مذکور که SM-V700 نام گذاری شده است، با مدل های قبلی منتشر شده مطابقت دارد همچنین منابع مختلف نام ساعت ساخته شده بر مبنای این پتنت را Samsung Gear اعلام کرده اند. در روزهای گذشته این پتنت در یک سایت هندی توسعه و تحقیق ظاهر شده بود که این موضوع نشان می دهد سامسونگ مدل مذکور در اختیار مراکز R&D قرار داده است.

 
براساس طرح های ارائه  شده، ساعت هوشمند سامسونگ مجهز به اسپیکر، میکروفون، پورت میکرو USB و کلید های منو و بازگشت می باشد، اما نکته ی جالب در مورد این گجت که در تصاویر آن مشخص شده، صفحه نمایش منعطف آن می باشد و با توجه به اینکه تاکنون هیچ شرکتی از صفحه نمایش های منعطف استفاده نکرده است، این موضوع تا حدی عجیب و غیر منتظره می باشد و در صورتی که سامسونگ این ساعت را در نمایشگاه IFA آلمان معرفی کند، شاهد تولید یک محصول متفاوت و خاص از سوی سامسونگ خواهیم بود.

برچسب ها: سامسونگ ، ساعت ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار