ارتش سوریه تدابیر امنیتی شدید را در ایام عید سعید فطر افزایش داده اند تا امنیت و ثبات بیشتری در سوریه برقرار شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ جعفر مهنا خبرنگار شبکه المیادین در گزارشی اظهار داشت: تعداد زیادی از دیوارهای امنیتی در سوریه ایجاد شده است. نیروهای امنیتی حضور خود را در شهرها افزایش داده اند تا هر آنچه در اختیار دارند برای برقراری ثبات و امنیت در این کشور مبذول دارند.آنها اشتیاق دیدار با خانواده های خود در ایام عید فطر را به فراموشی می سپارند، زیرا وظیفه ملی آنها بر هر اشتیاقی ترجیح داده می شود.

یکی از نیروهای امنیتی در مصاحبه با خبرنگار شبکه المیادین ظهار داشت :‌ اینکه از کشور خود دفاع می کنیم و در شهر استقرار داریم عید ماست و مردم که احساس امنیت کنند برای ما خوشایند است و عید اصلی ما به شمار می آید ، اما اگر در نزد خانواده هایمان باشیم و دشمنان ملت سوریه را قربانی اهداف شوم خود کنند عیدی نخواهیم داشت.دیگر نیروی امنیتی گفت: من از اهالی دیر الزور هستم . در این منطقه آمدم تا از سرزمین خودم دفاع کنم. اهالی ما در سراسر استانهای سوریه قرار دارند و همه ما فرزندان این سرزمین هستیم و از آن دفاع می کنیم و به اذن خدا بر همه دشمنان خود پیروز خواهیم شد.عید من زمانی است که از ملت خود دفاع می کنم مادران و خواهران شهروندان سوری این سرزمین همه خواهران و مادران من هستند.

جعفر مهنا خبرنگار شبکه در ادامه گزارش گفت : این مراکز امنیتی برای شهروندان سوریه حالتی از امنیت و اطمینان ایجاد می کند و همواره از عبارتهای ویژه ای از این نیروهای امنیتی تشکر و برای آنها دعا می کنند.یکی از زنان سوری در مصاحبه با المیادین گفت: امیدوارم هر ساله وطن و ارتش و امنیت ما سالم بمانند و بشار اسد رئیس جمهور سوریه شمعی از روشنایی این کشور است که امیدوارم همیشه خدا وی را حفظ کند.

انشاء الله خدا صلح و ثبات را برای کشورها به ارمغان اورد.یکی دیگر زنان سوری اظهار داشت: این نیروهای امنیتی برادران ما هستند امیدواریم خدا آنها را برای ما نگهدارد و خداوند عزت را به وطن ما بازگرداند ما از حوادثی که در کشورمان اتفاق می افتد بسیار نگران هستیم و اگر این نیروهای امنیتی نبودند هیچ امنیتی در کشور برقرار نبود. خداوند مقاومت را برای ما نگه دارد.گزارشگر شبکه افزود: این پایگاههای امنیتی در طول 24 ساعت فعالیت می کنند. چشمهای آنها را خواب فرا نمی گیرد و آنها هیچگاه از دشمن غافل نمی شوند . آنها طعم راحتی و آسایش را نمی چشند . عید بزرگ آنها برقراری ثبات و امنیت در سوریه است.
برچسب ها: امنیت ، سوریه ، تدابیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار