امام جمعه رودهن گفت : کسانی که دم از حمایت از حقوق بشر می زنند در کشور فلسطین با بمباران های شبانه روزی و کشتار پیر و جوان وزن و کودک نشان داده اند که تنها متجاوز به حقوق بشر هستند و در این کشور حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی را زیر سئوال برده اند .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: تاریخ ایران سرشار از اتفاقاتی مهم و سر نوشت ساز بوده است که وقتی به عمق این رخداد ها نگاه می کنیم می بینیم که دست استکبار جهانی آمریکا در وقوع این اتفاقات دخالت داشته است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :استکبار جهانی و همپیمانان آنها مانند اسرائیل در گذشته خود را حامیان حقوق بشر در دنیا معرفی کرده اند و لی خود آنها به وضوح در قلاره ها و در کشور های مختلف با هر دین و آئینی از طریق تجاوز و کشتار جمعی حقوق بشر و کرامت اسلامی را زیر پا گذاسته اند و این نیاز جهانیان را از بین برده اند .

امام جمعه رودهن اضافه کرد :کسانی که دم از حمایت از حقوق بشر می زنند در کشور فلسطین با بمباران های شبانه روزی و کشتار پیر و جوان وزن و کودک نشان داده اند که تنها متجاوز به حقوق بشر هستند و در این کشور حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی را زیر سئوال برده اند .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهار داشت : دست استکبار جهانی آمریکا و همپیمانانش مانند اسرائیل برای دنیا رو شده است و آنها تصویری زشت از استکبار جهانی را ترسیم کرده اند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.