تحصن و تظاهرات حامیان محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر در قاهره و جیزه ادامه دارد و هزاران نفر در شهرهای سوئز، منفلوط و مرسی مطروح نیز در حمایت از مرسی تظاهرات کردند و بازگشت مرسی را به قدرت خواستار شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره ؛ هزاران تحصن کننده همچنان در میدان رابعه العدویه در قاهره حضور دارند و بازگشت محمد مرسی را خواستارند.تحصن کنندگان پرچمها و تصاویر مرسی را در دست دارند و بر ماندن در میدان رابعه العدویه تا تحقق همه خواسته هایشان پافشاری می کنند.

تحصن و تظاهرات در میدان النهضه در جیزه نزدیک قاهره نیز ادامه دارد.تحصن کنندگان بازگشت مشروعیت و مرسی را خواستارند. آنها همچنین آنچه را کودتای نظامی می نامند محکوم و بر تحقق خواسته های قانونی خود پافشاری می کنند.هزاران نفر دیشب در سوئز تظاهرات و به حکومت نظامیان اعتراض کردند.آنها تصاویر مرسی را در اختیار داشتند و با دادن شعارهایی بر بازگشت فوری او به قدرت تأکید می کردند.

در شهر منفلوط در استان اسیوط نیز تظاهرات هزاران نفر برگزاری شد و تظاهرکنندگان اقدام ارتش را محکوم کردند و بازگشت مرسی را خواستار شدند. هزاران نفر از حامیان مرسی نیز در شهر مرسی مطروح تظاهرات کردند و بازگشت وی را به قدرت خواستار شدند. تظاهرکنندگان در چندین خیابان تظاهرات کردند. آنها علیه شورای نظامی شعار دادند و احیای مجلس شورا را خواستار شدند.
برچسب ها: مصر ، حمایت ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار