عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به معرفی کابینه از سوی رئیس‌جمهور در مراسم تحلیف گفت: این اقدام از سوی رئیس‌جمهور بیانگر آن است که حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی قصد دارد با سرعت و دقت کارها را پیش برده تا فاصله‌ای بین عملکرد دو دولت ایجاد نشود و مردم با مشکل مواجه نشوند.

"حجت‌الاسلام موسی احمدی" نماینده مردم دیر، کنگان و جم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مراسم تحلیف حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی گفت:‌ این مراسم بسیار باشکوه برگزار شد، خصوصا تعامل سران سه قوه و مواردی که در نشست خبری به بیان آنها پرداختند بیانگر این مسئله است که فضای تفاهم،‌ تعامل،‌ همفکری و هم‌اندیشی به وجود آمده که مسلما به نفع مردم است.  
 
وی ادامه داد:‌ در هر جایی که فضای مسالمت،‌ آرامش و همدلی وجود داشته باشد قطعا کار و فعالیت بیشتری صورت گرفته و پیشرفت و توسعه محق می‌شود.
 
احمدی با اشاره به معرفی کابینه از سوی رئیس‌جمهور در مراسم تحلیف خاطرنشان کرد: این مسئله بیانگر این است که تیم فعال در این زمینه بسیار سازنده عمل کرده و موفق شده‌اند اسامی وزرای پیشنهادی را در این روز به مجلس اعلام کنند.  
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی قصد دارد با سرعت و دقت کارها را پیش برده تا فاصله‌ای بین عملکرد دو دولت ایجاد نشود و مردم با مشکل مواجه نشوند.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نمایندگان در حال رایزنی با وزرا هستند و وزرا با حضور خود در کمیسیون‌ها به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند؛ امیدواریم که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با دید تعامل و تفاهم با دولت حرکت کنیم تا کارها به نحو مطلوب انجام شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار