نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: این کمیسیون بررسی صلاحیت وزیر کشور را بر عهده دارد و شاخصه‌های این وزیر را اعلام می‌کند.

محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در  گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره بررسی صلاحیت وزرا در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: کمیسیون شوراها مسئولیت بررسی صلاحیت وزیر کشور را بر عهده دارد.  
 
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد:‌عصر امروز فراکسیون رهروان ولایت با تعدادی از وزرا تشکیل  جلسه می‌دهند ولی کمیسیون شوراها فردا عصر درباره وزیر کشور بررسی‌های خود را آغاز خواهند کرد.  
 
وی تصریح کرد: کمیسیون شوراها شاخصه‌های وزیر کشور را بر اساس برنامه پنجم توسعه و همچنین خواسته‌های مورد نظر خود را به گزینه مورد نظر دولت آقای روحانی در خصوص تصدی وزارت کشور تدوین و به آقای رحمانی فضلی ارائه می‌کند.  
 
گفتنی است عصر دیروز مراسم تحلیف حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور کشورمان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در جریان این مراسم وزرای پیشنهادی کابینه دولت یازدهم نیز به مجلس ارائه شد و قرار است ظرف یک هفته صلاحیت وزرا بررسی شود.  
انتهای پیام/ 
برچسب ها: وزیر ، کشور ، کمیسیون ، شوراها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار