استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن 17 مرداد را به خبرنگاران متعهد استان تبریک گفت.



 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد
در این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

روز 17 مرداد، فرصت مغتنم تجلیل و تقدیر از صاحبان اندیشه و قلم و جهادگران عرصه آگاهی بخشی را به تمامی اصحاب رسانه و بویژه خبرنگاران متعهد، متین و پیشتاز خراسان رضوی تبریک و تهنیت می گویم.
باور دارم، آنچه که در سالروز شهادت شهید عزیز صارمی، در قدردانی از تلاش های اثرگذار و طاقت فرسای شما عزیزان می گذرد، رفتاری نمادین است که می توان آن را به عنوان یک حقیقت و ضرورت به تمامی روزهای سال گسترش داد.
بی تردید رسانه ها به عنوان ابزار انتقال پیام و به اقتضای اهمیت نقش و تاثیر گذاری خود در تاریخ 300 ساله فعالیتشان منشا مهندسی بسیاری از رخدادهای تلخ و شیرین و زشت و زیبا در عرصه جهانی بوده اند، این اتفاق در دو قرن اخیر در سرزمین ایران نیز تجلی خاص خود را داشته است که در نقاط عطف تاریخ این مرز و بوم می توان آن را رصد کرد.
در این میدان پر افت و خیز و سراسر هیجان اما تصمیم ساز و تعیین کننده، قطعا میان سربازان و افسران رسانه ای در برخی کشورهای شرقی به ویژه در کشور عزیزمان ایران که به اکسیر خداباوری، مردم محوری و درک عواطف و امنیت و سعادت ملت ها اعتقاد قلبی دارند با دست اندرکاران رسانه های مغرب زمین که عمدتا در خدمت کارتل ها و صاحبان زر و زور و تزویر بوده و هستند، تفاوت ماهوی بسیاری وجود دارد .
در ایران اسلامی که مبنای قضاوت ما درباره عزیزان خبرنگار در تمامی رسانه های مکتوب, دیداری و شنیداری می باشد، خبرنگار با خمیرمایه تیزبینی، آزادگی و آزاداندیشی از یک سو عامل انتقال بایدها و نبایدهای رهایی بخش، روشنگر و تعالی بخش است و از سوی دیگر پاسدار صیانت از مرزهای عقیدتی و ارزش های دینی و ملی است.
حضور پر رنگ خبرنگاران ولایتمدار در خلق حماسه سیاسی اخیر و نقش تعیین کننده آن ها در هدایت به سوی ایجاد حماسه اقتصادی و از همه مهمتر، تاثیر آن ها در روشنگری ماهیت دشمن در ابعاد نظامی و فرهنگی از جلوه های این رفتار متعهدانه نظام رسانه ای در کشور و از جمله استان پهناور و توانمند خراسان رضوی بعنوان دومین قطب رسانه ای ایران اسلامی است.
ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بحق پیوسته در حوزه رسانه ها، به همه عزیزان خاطرنشان می کنم در مسیر پیش روکه توطئه های استکبار و دسیسه صهیونیست و سران سرسپرده ی کشورهای مرتجع همچنان برقرار و پابرجاست , به مدد تلاش سربازان عرصه فرهنگی و عبارات روحیه بخش و خط مشی های امیدوار کننده شما ست که می توان بی هراس از القائات و توطئه های دشمنان ایران اسلامی را در سایه زعامت مقام عظمای ولایت و ایستادگی و مجاهدت مردم شریف به اعتلا، اقتدار و عزت روز افزون در عرصه گیتی رهمنون ساخت/س
 

برچسب ها: تبریک ، استاندار ، روز ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.