17 مردادماه سالروز شهادت خبرنگار مجاهد و حماسه نگار محمود صارمی و روز خبرنگار است که اداره ی کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به مناسبت این روز بیانیه ای منتشر کرده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خراسان رضوی، در این بیانیه امده است: روز خبرنگار فرصتی است مغتنم تا همه ی نگاه ها و افکار متوجه قشری فرهیخته و پرشور و فعال یعنی اصحاب رسانه و فعالان عرصه ی اطلاع رسانی و خبرنگاران شود.

در این بیانیه زدودن زنگارها و بیان واقعیات و انعکاس حقایق، مهم ترین وظیفه خبرنگاران در دنیای متلاطم امروز عنوان شده و آمده است: بسیارند کسانی که صادقانه و شجاعانه این حرفه شریف را برگزیده اند و تمام تلاش خود را در این راه معطوف کرده اند. بی شک خبرنگاران با انعکاس به موقع و صحیح اخبار در جامعه بخش مهمی از فرایند منافع عمومی را تامین کرده اند.

همچنین در بخش دیگر این بیانیه با اشاره به توسعه حیرت انگیز فناوری های ارتباطات، اطلاعات و برنامه ریزی، همراهی جامعه ی رسانه ای کشور به ویژه خبرنگاران برای جبران عقب ماندگی ها در این عرصه ضروری است که می تواند انها را در برابر رسانه های غربی توانمند و اماده سازد.

در پایان این بیانیه، اداره ی کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی فردایی بهتر و جایگاهی والاتر برای خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه ی ایثار و شهادت را از خداوند خواسته است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.