نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: فروش تأسیسات گردشگری سرعین به ویژه آب‌درمانی سبلان و هتل لاله غیرقانونی است و استاندار اردبیل مراقب باشد تا این اقدام غیرقانونی را انجام ندهد.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: بنده معتقدم نباید با فروش برخی تأسیسات، امکانات و منابعی که متعلق به عموم مردم است،‌ بخواهیم برای سایر طرحها ردیف اعتباری کسب کرده و فراهم کنیم، بلکه راه‌های بهتری نیز وجود دارد که می‌توانیم از این سرمایه‌های ارزشمند در عین حال که صیانت می‌کنیم از منابع درآمدی آن به نفع استان و منطقه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده مجوز غیرقانونی فروش هتل لاله و آب‌درمانی سبلان در سرعین در دولت جدید ملغی شده است، تصریح کرد: نباید با دست زدن به چنین کارهایی به نارضایتی مردم و برخی حرکت‌های ناخواسته دامن بزنیم یا بخواهیم جو روانی خاصی را علیه منطقه دیگر به وجود آوریم.

حقیقت‌پور خاطر نشان کرد: اگر قرار است در سرعین مجموعه‌ای نیز فروخته شده و یا در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد باید منابع درآمدی آن به زیرساخت‌های سرعینی اختصاص یابد که در شأن هفت تا هشت میلیون مسافر و گردشگر برای آن امکانات و تجهیزاتی تدارک ببینیم.

این نماینده بیان کرد: استاندار اردبیل باید در فرصت باقی مانده از مسئولیت خود در این استان سنجیده و منطقی‌تر عمل کند و دست از اقدامات و تصمیمات عجولانه و برخی موضع‌گیری‌های یک شبه و خلق‌الساعه که در دولت دهم شاهد آن بودیم، بردارد و اجازه دهد فضای آرامش بهتر و بیشتری در استان حاکم شود.

رئیس مجمع نمایندگان شمال‌غرب کشور در ادامه با یادآوری اینکه ما انتظار داشتیم در دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به وزرای آذری زبان صورت گیرد، یادآور شد:‌ متأسفانه این کار نادیده گرفته شده و ما شاهد حضور افراد کار بلد و توانمند آذری در کابینه و دولت روحانی نیستیم، در حالی که یک سوم وزرای روحانی را باید افراد توانمند آذری زبان تشکیل می‌داد، چرا که بخش عظیمی از جمعیت کشور ما را آذری زبان‌ها تشکیل می‌دهند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.