تسلط وزراي معرفي شده براي وزارت خانه هاي نفت، نيرو، راه ، مسکن و شهرسازي صنعت ،معدن و تجارت که عملکردشان در ارتباط مستقيم با کارافرينان و سازندگان بوده غير قابل انکار بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ملکياني رئيس هيات مديره انجمن تشکل هاي فني و مهندسي با بيان اينکه رئيس جمهور کابينه بسيار شايسته به مجلس معرفي کرده است گفت: اعضاي هيات مديره سازندگان زيربناهاي اقتصادي هستند و نقش موثري در پيشرفت و توسعه کشور دارند.

وي ادامه داد: تشکل هاي فني  و مهندسي طي سالهاي گذشته شاهد عملکرد بسيار خوب تعدادي از  وزاري معرفي شده در حوزه هاي مختلف بودند.

رئيس هيات مديره تشکل هاي فني و مهندسي د رادامه اظهار داشت: تسلط وزراي معرفي شده براي  وزارت خانه هاي نفت، نيرو، راه ، مسکن و شهرسازي صنعت معدن و تجارت که عملکردشان در ارتباط مستقيم با کارافرينان و سازندگان بوده غير قابل انکار بوده است.

ملکياني در ادامه ياداور شد عملکرد وزارتخانه هاي نامبرده ارتباط مستقيمي با کارآفرينان و سازندگان کشور دارد.

وي با اشاره به اينکه وزراي معرفي شده از جمله وزير را و شهرسازي توانمندي بالايي در حوزه راه و شهرسازي دارد افزود: اميدواريم مجلس با راي اعتماد قاطع امکان بهره مندي نظام خصوصا راه و شهرسازي راه هم فراهم کند.

رئيس هيات مديره تشکل هاي فنيو مهندسي در ادامه  توضيح داد: سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور و بانک مرکزي در تحقق برنامه هاي و توسعه کشور نقش تراز اولي دارد بنابراين انتخاب فردي متخصص در اين حوزه ضروري است.

وي خاطرنشان کرد انجمن شرکتهاي ساختماي با عنوان قديمي ترين تشکل فني و مهندسي از طرف تمامي سازنندگان در جهت پيشرت و توسعه کشور اعلام امادگي ميکند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: وزارتخانه ، هیات ، وزرای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار