مادر و ناپدري انگليسي به اتهام شكنجه و قتل بي‌رحمانه پسر 4 ساله خود با مجازات دست كم 30 سال زندان روبه‌رو شده‌اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اين زوج متهم هستند كه دانيل خردسال را پس از ضرب و شتم شديد با زخم و جراحت فراوان 33 ساعت در اتاقي در بسته حبس كرده‌اند و با گرسنگي دادن به او باعث مرگش شده‌اند.لوژاك (مادر) و ماريوس كرزولك (ناپدري) پس از اين جنايت هولناك با شكايت همسايگان بازداشت شدند.




به گزارش پليس بيرمنگام اين زوج كه در دادگاه اتهام قتل را تكذيب مي‌كردند با متهم كردن يكديگر و تناقض‌گويي ناخواسته اطلاعات تازه‌اي را در اختيار بازرسان ويژه پرونده قرار دادند كه در نهايت اتهامات وارده بر آن‌ها را تأييد مي‌كرد.پس از شنيدن اظهارات تكان‌دهنده اين زن و شوهر اكثريت اعضاي هيات منصفه نيز رأي به گناهكار بودن آن‌ها دادند.

به گفته قاضي پرونده در صورت اثبات قطعي جرم دست كم 30 سال زندان در انتظار اين زوج بي‌رحم خواهد بود.طبق مستندات پرونده، اين زن و شوهر پسربچه خردسال را پيش از حبس كردن در اتاق به شدت مضروب كرده بودند.

 آن‌ها با برداشتن دستگيره در اتاق و پر كردن سوراخ كليد، امكان هرگونه ارتباط اين كودك با دنياي خارج را از بين برده بودند به همين دليل طي اين اسارت طولاني هيچ كس متوجه حضور اين كودك در خانه نشده بود تا اين‌كه جان سپرد.

گزارش كالبدشكافي علت مرگ كودك را ضعف شديد، جراحت و ترس اعلام كرده است. دادرسي همچنان ادامه دارد اما مقامات قضايي بيرمنگام اميدوارند هرچه زودتر بتوانند اين پرونده را به نتيجه برسانند و زوج بي‌رحم را مجازات كنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.