مربی بدمینتون نوجوانان زنجان گفت: برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری در رده های سنی پایه بهترین پیشنهاد به جای ادغام مسابقات تیمی کشوری است.

صادق کرباسی مربی بدمینتون نوجوانان و نونهالان استان زنجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری در رده های سنی پایه و با هزینه استان های شرکت کننده می تواند نتیجه مطلوب تری را نسبت به ادغام تیمی رقابت های کشوری داشته باشد.

وی ادامه داد: برای حضور در مسابقات کشوری بدمینتون نوجوانان و خردسالان استان زنجان حدود 2 ماه است که تمرینات خود را زیر نظر من ادامه می دهند و قرار بود در ابتدا یک تیم 7 نفره در این رقابت ها حاضر شود اما برای عمل به برنامه فدراسیون باید مسابقه انتخابی برگزار کنیم.

کرباسی تصریح کرد: این برنامه ریزی برای رده سنی پایه مطلوب نیست چرا که همه این افراد تمرینات منظمی داشته اند و برای شرکت در مسابقات آمادگی کسب کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: این تصمیم فدراسیون است و باید تابع آن باشیم ولی هنوز آزمایشی بودن یا نبودن این آیین نامه مشخص نشده است، از طرفی باید در این خصوص دو طرفه قضاوت کنیم و سود و زیان این تصمیم را نیز در نظر بگیریم.

مربی تیم بدمینتون نوجوانان و خردسالان استان زنجان در پایان عنوان کرد: برای شناسایی نفرات مستعد رشته بدمینتون اگر تعداد شرکت کنندگان بیشتر باشد می توان بهترین نفرات را انتخاب کرد، همچنین ممکن است برخی استان ها بازیکن بیشتری داشته باشند که این طرح به ضرر آنها تمام می شود./آق

برچسب ها: کرباسی ، بدمینتون ، رنکینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار