وزیر نفت ازروند عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی زنجان در پالایشگاه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،وزیر نفت  در جریان این بازدید روند عملیات اجرایی این پروژه ها را دارای تاخیر عنوان کرد و بر لزوم پیگیری مسوولان در روند اجرای پتروشیمی تاکید کرد. 

مدیر عامل شرکت پتروشیمی زنجان نیز  با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای احداث شهرک صنعتی در کنار پتروشیمی زنجان گفت: این شهرک به منظور فراهم کردن زمینه فروش 29 محصول پایین دستی احداث می‌شود. 

شوشتری افزود: این واحد صنعتی ظرفیت تولید سه هزار تن اوره در روز را دارد که سالانه میزان تولید آن به یک میلیون تن می رسد. 

وی با بیان این‌که بازارهای خارج از کشور هدف تولیدات پتروشیمی زنجان است، عنوان کرد: با توجه به وجود امکانات ریلی بین زنجان و ترکیه، بازارهای این کشور هدف این تولیدات است.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی زنجان، با اشاره به اینکه کشور ترکیه سالانه به بیش از یک و نیم میلیون تن اوره نیاز دارد ادامه داد:این کشور  می تواند بازار مناسبی برای تولیدات پتروشیمی زنجان محسوب شود. 

شوشتری تصریح کرد: 60 درصد سهامداران این شرکت را مردم، 16 درصد دولت و مابقی را سرمایه گذاران عمده تشکیل می دهندد

وی درصد برگشت سرمایه در پتروشیمی زنجان را 34 درصد اعلام  و خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد برگشت سرمایه سرمایه‌گذاران در این کارخانه سه ساله است/س.


برچسب ها: بازدید ، وزیر ، نفت ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.