ناظر عالي سامانه 137 منطقه 16 از ثبت تعداد سه هزار و 762 مورد پيام شهروندي در مركز سامانه مديريت شهري طي تير ماه سال جاري خبر داد.

علي خليلي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: براساس آمار ثبت شده درسامانه ي 137 مركز در تير ماه امسال، شهرداري نواحي در با تعداد 887 مورد، سه با تعداد 714 مورد، يك با تعداد 661 مورد، چهار با تعداد 602 مورد، پنج با تعداد 567 مورد و شش با تعداد 279مورد به تربيت جايگاههاي اول تا ششم را در اختيار دارند.
وي اظهار كرد: شهرداري ناحيه 2 با تعداد 887 پيام و ناحيه شش با تعداد 279 پيام به ترتيب دارنده بيشترين و كمترين پيام هستند.
خليلي در ادامه عنوان كرد: ميانگين ورودي روزانه پيامهاي سامانه 137 در تير ماه روزانه 121 پيام بوده كه بيشترين ورودي با تعداد 165 پيام مربوط به مورخه 1 تير ماه 92 و كمترين ميزان ورودي با تعداد 49 پيام مربوط به مورخه 3 تير ماه 92 است.
وي به موضوعات درخواست شهروندان اشاره و تصريح كرد: بيشترين درخواست شهروندان در اين ماه مربوط به موضوعات جمع آوري و نصب، آسفالت، سد معبر و ساخت و ساز غير مجاز بوده است.
خليلي در پايان خاطرنشان كرد: دربازه خورد انجام شده از سوي مركز سامانه 137 شهرداري تهران، رضايتمندي شهروندان از عملكرد سامانه 137 منطقه درتير ماه سال جاري 94 و 98 درصد است./
برچسب ها: پیام ، شهروندی ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار