مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان از صدور 7 فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در ماه گذشته خبر داد.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ،رحمت ا... کاشی گفت: برای احداث و راه اندازی این واحدهای تولیدی بیش از 76 میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود و توان ایجاد 75 شغل را دارند.

وی افزود: این مجوزهاچهار فقره برای شهرستان سمنان، دو فقره در دامغان و یک مورد نیز برای شهرستان گرمسار صادر شد که پنج مورد درگروه زراعی، یک مورد باغی و یک مورد درگروه دام و طیور بوده است.

کاشی یادآور شد: این واحدها برای فعالیت به بیش از 38 میلیارد ریال سرمایه در گردش نیاز دارند و مواد خام مورد نیاز این واحدها 71 هزار و 152 تن است که ظرفیت نهایی آن ها بیش از 64 هزار تن است.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: تصویب 19 میلیارد ریال تسهیلات برای هشت طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی از محل طرح توسعه بخش کشاورزی با توان ایجاد شغل برای 48 نفر، معرفی دو طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی به مبلغ دو هزار و 700 میلیون ریال از محل کمک های فنی و اعتباری سال گذشته، پیگیری امور مربوط به سوخت بهره برداران و نظارت بر توزیع آن، ارائه مشاوره فنی به صاحبان واحدهای صنعتی مرتبط با بخش، پیگیری و بررسی پرونده های واحدهای تولیدی برای تمدید و اصلاحیه جواز از مهمترین اقدامات مدیریت صنایع کشاورزی سازمان در ماه گذشته بوده است/س

برچسب ها: جواز ، صنایع ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.