استيلي در حاشيه مراسم كلنگ زني مجموعه ورزشي دو هزار نفري آموزش و پرورش شهرستان فامنين همدان گفت :ايجاد فضاهاي مدرن و مجهز ورزشي جق جوانان ايراني است و دولت بايد با كمك خيرين ورزش دوست به اين امر توجه ويژه داشته باشد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛  پيشكسوت فوتبال پرسپوليس تهران و تيم ملي كشورمان افزود: كشورمان مملو از استعدادهاي ناب ورزش به خصوص فوتبال است كه مي تواند با ايجاد بسترهاي لازم زمينه شكوفايي و موفقيت آنان را فراهم كرد.
 وي تصریح كرد: بايد زيرساخت هاي ورزش در نقاط محتلف كشور به خصوص مناطق محروم و شهرهاي كوچك نيز ايجاد شود تا بتوان ضمن تقويت سلامت جسمي و روحي مردم، استعدادها را در مسير رشد و پيشرفت قرار داد.
استیلی خاطرنشان كرد: افتخار ملي پوشان سابق كشور خدمت به جوانان ورزش دوست است و برهمين اساس هركجا كه دعوت مي شود از آن استقبال مي كنيم.
 پيشكسوت فوتبال كشورمان گفت : آموزش و پرورش نيز نهاد طلايي در توسعه ورزش به خصوص در رده سني پايه است و بايد با ايجاد امكانات مناسب در اين محيط فرهنگي و آموزشي زمينه رشد و بالندگي دانش آموزان مستعد را فراهم كرد.
 وي با قدرداني از خيران ورزش دوست فامنين در كمك مالي براي ساخت مجموعه ورزشي دو هزار نفري اين شهرستان گفت: توجه به اين امر مهم نشان از علاقه مندي  خيران ورزشي فامنين به پيشرفت و رشد جوانان خود است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.