دختر بچه ای ساکن روستای کرتویج بخش دینور استان کرمانشاه حدود هشت سال پیش در اثر سوختگی با آب جوش کتری دچار معلولیت شد و بدلیل مشکلات مالی پدر و مادر او نتوانسته اند زمینه درمان او را فراهم کنند وتاکنون با دست چسبیده کارهای روزمره خود را انجام می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


اما در روزهای اخیر  تیمی از پزشکان استان کرمانشاه تصمصم گرفتندبدون دریافت هزینه های عمل و بیمارستان، برای آخرین بار دست این دختر بچه را که سحر نام دارد جراحی  کنند تا چسبندگی آن رفع شود و محدودیت حرکتی وی تا حدودی مرتفع می شود.

رئیس بیمارستان سجاد کرمانشاه گفت: تیمی متشکل از چهار پزشک عمل جراحی را بر عهده دارند که علاوه بر من به عنوان جراح صورت، دکتراصفا متخصص مغز و اعصاب،دکترکامیاب جراح عمومی و دکتر سابقی متخصص ارتوپدیاعضای این تیم هستند.

ذوالفقاری با اشاره به حساسیت این عمل، ادامه داد: طی یک ماه آینده نتیجه عمل مشخص می شود.

وی اظهار داشت: دست این دختر بچه از ناحیه مفصل آرنج دچار محدودیت حرکتی است و احتمالا یک ماه بعد از عمل بتواند دست خود را تکان دهد و اشیا را نگه دارد.

رئیس بیمارستان سجاد کرمانشاه با بیان اینکه همه هزینه های این عمل برای خانواده این دختر بچه رایگان خواهد بود و پزشکان از دریافت حق عمل خود صرف نظر کردند، یادآورشد: مجموع هزینه های این عمل بین 9 تا 11 میلیون تومان خواهد بود و چنانچه این عمل در تهران انجام می شد حدود 25 میلیون تومان هزینه می برد.

ذوالفقاری ابراز امیدواری کرد این عمل آخرین عمل دختربچه باشد و پس از آن بتواند از محدودیت حرکتی رها شود./س

برچسب ها: کرمانشاه ، چه ، دستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.