دوازدهمين جشن گلريزان مشهد مقدس با حضور اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌های کشور و جمعی از خیرین و مسئولین اجرایی و قضایی استان، دوازدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، برگزار شد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، دوازدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشهد مقدس با حضور "غلامحسين اسماعیلی" رئیس سازمان زندان‌های کشور، حجت‌الاسلام شریعتی رئیس کل دادگسترس استان، موسوی مدیر کل زندان‌ها، صادقی دادستان، سردار امیری مقدم فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی، بصیری پور رئیس شورای شهر و سایر مسئولین اجرایی و قضایی و همچنین مشارکت پرشور خیرین برگزار گردید.

رئیس سازمان زندان‌های کشور كمک به آزادی زندانیان و دستگیری نیازمندان را هم ردیف با فضائل شب قدر دانست و هیئت مدیره ستاد دیه استان را به جهت اهتمام در فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان و جذب کمك‌های مردمی مورد تقدیر قرار داد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه اکثریت محکومین جرائم مالی غیر عمد را قشر نیازمند و ضعیف جامعه تشکیل می‌دهند، گفت: وضعیت این مددجویان توسط کارشناسان ستاد دیه کاملا مورد بررسی قرار میگیرد و مطمئنا کمک‌های خیرین در مسیر صحیح هزینه می‌شود و به نیازمندان واقعی تعلق می‌گیرد.

رئیس سازمان زندان‌ها در پایان سخنان خود از قضات محترم دستگاه قضا خواست تا کمتر از مجازات حبس استفاده کنند و همچنین رعایت قانون توسط تمامی ارکان جامعه، احترام به حقوق دیگران و نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در اجتماع را موثر در پیشگیری از اعمال مجازات حبس دانست.

گفتني است؛ در حاشیه این مراسم رئیس سازمان زندان‌ها و سایر مدعوین از نماشیگاه صنایع دستی زندانیان که در محل برگزاری جشن گلریزان برپا شده بود بازدید کردند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار