"مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي" با تاکيد بر اينکه سياست غرب همواره منافع صهيونيست را تأمين کرده، گفت: دولتمردان آمريکايي براي نشستن بر سر ميز مذاکره با ایران هيچ منطقي را دنبال نمي‌کنند.

اسحاق بندايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران سياست دولتمردان آمريکايي مبني بر طرح گفتگوي مستقيم با ايران را با توجه به تصويب تحريم‌هاي جديد متناقض دانست و اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبري سياست دولتمردان آمريکايي را يک پنجه چدني با روکش مخملي تعبير کرده‌اند، امروز نيز ما شاهد اجراي اين سياست دوگانه از سوي آن‌ها هستيم.

اين فعال دانشجويي سابقه سياست‌هاي دوگانه آمريکا عليه ايران را طولاني خواند و افزود: طی34 سال گذشته غرب هر اقدامي را عليه ملت ايران به کار برده تا ضربه‌اي به روند رو به جلوي انقلاب اسلامي وارد کند، اما بصيرت و دشمن‌شناسي مردم شریف ايران هميشه اين توطئه‌ها را خنثي کرده است.

بندايي با تاکيد بر اينکه سياست غرب همواره منافع صهيونيستها را تأمين کرده، تصريح کرد: سياست حمايت از رژيم صهيونيستي با سياست‌ حمايتي جمهوري اسلامي از مظلومان و ستمديدگان دنيا در تناقض است و مسلما هيچ‌گاه دولتمردان آمريکايي نخواسته‌اند با منطق بر سر ميز مذاکره با ایران بنشينند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي رفتار دولت آمريکا را فرار رو به جلو و نوعی ژست تبليغاتي خواند و بيان داشت: آن‌ها در هر زمانی ادعاي صلح طلبي و گفتگو با جمهوری اسلامی را داشته‌اند اما طي سال‌ها با تغيير رئيس جمهورهاي آمريکايي سياست آنها هيچ تفاوتي نکرده و هنوز با منطق استعماري به ملت ايران نگاه مي‌کنند.


انتهای پیام/
برچسب ها: تحریم ، مذاکره ، متناقض ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار