رئیس هیات ورزش های بومی محلی وروستایی عشایری استان کرمانشاه می گوید: این هیات از نظر تعداد افراد تحت پوشش و میزان استقبال مردم، سومین هیات ورزشی استان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رضا عزیزی گفت: در حال حاضر بیش از پنج هزار بیمه شده داریم.

وی ادامه داد: ورزش های روستایی و عشایری بیشتر شامل ورزش های توپی از جمله والیبال، فوتبال، فوتسال، هندبال، تنیس روی میز و همچنین کشتی و سایر بازی ها و ورزش های بومی محلی است.

به گفته رئیس هیات ورزش های بومی محلی و روستایی عشایری کرمانشاه در حد کمک فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، امکانات و وسایل بازی در اختیار مخاطبان ورزش روستا و عشایر قرار می گیرد.

عزیزی در خصوص فضاهای بازی و ورزشگاه های در نظر گرفته شده برای این قشر هم یادآوری کرد: اگرچه بیشتر فعالیت های ورزشی روستایی و عشایری در فضای باز انجام می شود، اما اکثر روستاهای بزرگ استان مجهز به سالن ورزشی هستند.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ جای دنیا امکانات و بودجه های ورزش بخش روستا و عشایر متناسب با جمعیت این قشر نیست، خاطرنشان کرد: بر حسب تعداد مخاطبان ورزش روستایی و عشایری سطح امکانات استان در حد متوسط است.

رئیس هیات ورزش های روستایی و عشایری استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال و سال گذشته همه هیات های ورزشی با کمبود اعتبار مواجه بودند که هیات ورزش های روستایی و عشایری نیز در همین شرایط به سر می برد./ع

برچسب ها: کرمانشاه ، بزرگ ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.