نشست رسانه ای نمایش "من از سگ بودنم چیزهای جدیدی فهمیده بودم"، شنبه، 12 مردادماه، در تالار استاد امیرخانی هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل ازز روابط عمومی گروه تئاتر "پرومته"، در این نشست رسانه ای، که ساعت 11 شنبه، 12 مردادماه،  در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار می شود، فرزاد امینی، نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی، به همراه مهدی امینی آهنگساز و سایر عوامل نمایش به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد.

شایان ذکر است، نمایش «من از سگ بودنم چیزهای جدیدی فهمیده بودم» با بازی مهدی دوستی، مریم رها، مریم صائب، الناز طهماسبی، آیدا توتونچی و فرزاد امینی، هر روز غیر از شنبه ها، ساعت 18:30 در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران، میزبان علاقه مندان تئاتر است.

یادآور می شود، بلیت این نمایش، که با قیمت 8000 تومان ارائه می شود، به صورت روزانه در خانه هنرمندان ایران و به صورت اینترنتی در سایت تئاتر نت (لینک فروش مستقیم http://theatrnet.com/ shop/66/2341) عرضه می شود. همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو و پیش خرید بلیت این نمایش می توانند با شماره 09362390900 تماس بگیرند./ص
برچسب ها: نشست ، رسانه ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.