رئیس شورای شهر تهران گفت: آمریکا به دنبال آن است که با یک صحنه‌سازی تبلیغاتی در روز قدس تاثیر بگذارد اما گستردگی تظاهرات مردم نمی‌گذارد که بر روز قدس تاثیرات منفی گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران،‌ مهدی چمران با حضور در راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران با اشاره به مذاکرات سازش گفت: آمریکا در شرایطی به سر می‌برد که فکر می‌کند می‌تواند به خاطر جریان‌های سوریه و حوادث مصر از فلسطینیان امتیاز بگیرد.  
وی تصریح کرد: آمریکا به دنبال آن است که با یک صحنه‌سازی تبلیغاتی در روز قدس تاثیر بگذارد اما گستردگی تظاهرات مردم نمی‌گذارد که بر روز قدس تاثیرات منفی گذاشته شود.  
 
چمران اظهار داشت: محمود عباس اگر تمام سرزمین قدس را دودستی تعارف آمریکا و اسرائیل کند باز فلسطینیان با او به مخالفت خواهند پرداخت.  
 
رئیس شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون آثار روز قدس را در بیداری اسلامی شاهد هستیم،‌ گرچه که این تاثیرات را دیدیم اما بهرحال تاثیرات این اجتماعات و تظاهرات را در کشورها و ملت‌های دیگر را شاهدیم و امیدواریم این کشورها بتوانند با برنامه‌ریزی درست راه انقلاب اسلامی را طی کنند.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: چمران ، روز ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار