شهروندان پاکستانی بر لزوم وحدت مسلمانان برای آزادسازی فلسطین و خودداری از اعتماد به غرب در این مسیر تاکید کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، امروز مسلمانان در کشورهای اسلامی در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند. مسلمانان پاکستان نیز همانند دیگر کشورهای اسلامی به این مسئله توجه دارند. فعالان پاکستانی نیز با برپایی نمایشگاهها و جلساتی در تلاش هستند توجه افکار عمومی را به این مسئله جلب کنند. 
یکی از شهروندان پاکستانی در این خصوص گفت:« ما مسلمانان جهان باید برای آزادی فلسطین، متحد شویم. همه باید در این تلاش مشارکت داشته باشند و درباره این مسئله نباید هیچ اختلافی وجود داشته باشد. این کار، مسئولیت همه ما است. آمریکا و اسرائیل عامل پشت پرده برخی از اختلافهایی هستند که میان مسلمانها وجود دارد. این اختلافها برنامه ریزی شده و بین مسلمانان وارد شده است تا اینکه آنها از این مسئله بهره برداری کنند.
یکی دیگر از شهروندان پاکستانی گفت: تنها راه حل این مشکل( فلسطین)، وقوع انقلاب در فلسطین است. هیچیک از سران جهان راه حلی برای این مسئله ندارند زیرا آنها جرات نمی کنند درمقابل قدرتهای امپریالیستی بایستند. راه حل این مسئله فقط در دستان ما است . راه حل این مشکل، وحدت ما است. همه ما باید برای انقلاب (برای فلسطین) تلاش کنیم.
یکی دیگر از شهروندان پاکستانی در این باره گفت: مسئله فلسطین دردناک است و همه مسلمانان در قلوب خود این درد را احساس می کنند. برای آزادسازی فلسطین ، لازم است مسلمانان جهان با صدای واحد بایکدیگر متحد شوند. ما باید برای این آرمان مبارزه کنیم. درباره این مسئله نباید به غرب تکیه کرد یا اعتماد کرد.






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار