رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: راهپیمایی روز قدس روز فریاد حق طلبی و بیزاری بر علیه کشورهای استعمارگر و سلطه گر بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عادل عبدایمانی در جلسه شورای معاونان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به فلسفه روز جهانی قدس افزود: قدس به عنوان سرزمین پیروان ادیان الهی مهد مقدس جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه روز قدس روز ایستادگی و روز مقاومت در برابر اهداف پلید رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: در این روز خواست امام خمینی (ره) این بود که به اصطلاح روشنفکران کج ‌اندیش غرب در سر جای خود بنشینند و فکر و خیال تجاوز به سرزمین‌های اسلامی را در ذهن و باطل خویش نپرورانند و در مقابل مسلمانان مظلوم پایگاه ظلم و ستیز بنا نکنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همچنین با اشاره به شرایط کنونی و اعمال تحریم ها از سوی آمریکا تصریح کرد: ضروری است با حضور یکپارچه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس یک دل و یک صدا ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم را طنین‌انداز کنیم.

عبدایمانی تاکید کرد که در این برهه وظیفه تمام مسلمانان جهان بویژه مردم ایران و دست‌اندرکاران عرصه تولید و خودکفایی این است که با الگوگیری از بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در این راهپیمایی عظیم و با شکوه شرکت کرده و انزجار و نفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیسم و حامیانش اعلام کنند.

وی با اشاره به حضور مجموعه جهاد کشاورزی، مسئولان و جهادگران به همراه تولیدکنندگان، کشاورزان و عشایر این استان در راهپیمایی روز قدس متذکر شد: برای اطاعت از فرمان تاریخی امام و رهبر انقلاب با آمادگی کامل حماسه سیاسی دیگری را مردم این استان خلق ه کرده و ابهت خود را به جهانیان نشان می‌دهند/س.

برچسب ها: اردبیل ، راهپیمایی ، روز ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.