جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به لحاظ سیاسی و جهانی شکی نیست که حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ضربات تدریجی یکی پس از دیگر بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی اشاره به فرا رسیدن روز قدس اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سمت و سوهای انقلاب اسلامی که به حق تولد جدید اسلام بوده بحث فلسطین و دفاع از مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) که در دفاع از مردم فلسطین اصرار زیادی داشتند، از همان ابتدا یک روز را به عنوان روز قدس و به عنوان تجلی قدرت مردمی برای آزادی قدس در کنار مؤلفه مبارزه با رژیم اشغالگر معرفی کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: فراموش نکنیم که متغیر دیگری که در نظر امام خمینی(ره) بسیار موثر بود، بحث اراده مردمی است بنابراین هر کجا مردم چیزی اراده کنند بدون تردید به آن می‌رسند.

وی با بیان اینکه دوران حاکمیت رژیم اشغالگر به دو بخش تقسیم می‌شود گفت: این رژیم در دوران پیش از انقلاب اسلامی رو به قدرت بیشتر و تحقیر ملت‌های عربی و ایرانی بود.

حاجی صادقی عنوان داشت: از زمانی که انقلاب پیروز شد و امام خمینی(ره) وارد صحنه شد، آنچه شاهد هستیم افول و ضعف روز افزون رژیم صهیونیستی است و این امور نشان دهنده این است که انقلاب توانسته جای خود را در دنیا باز کند.

وی یادآور شد: امروز رژیم اشغالگر در این فکر است تا بیشتر بتواند موجودیت خود را حفظ کند زیرا در افکار عمومی دنیا در انزوا قرار گرفته است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: درست است قدرت‌های استکباری از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند ولی پایگاه جهانی و توجیهی برای مردم ندارند و مردم معتقدند با این فرآیند و رشد انقلاب اسلامی باید شاهد مرگ و نابودی صهیونیسم بود./س

برچسب ها: قم ، روز ، قدس ، ضربه ، پیکر ، رژیم ، صحیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.