مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از تشکیل کمیته تخصصی سرمایه گذاری در این شرکت خبر داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان،  مهندس حمید بورد روز چهارشنبه گفت: این کمیته با هدف استفاده از منابع مالی به غیر از منابع داخلی برای سرمایه گذاری در پروژه های نفت و گاز و لزوم تسهیل استفاده از این منابع تشکیل شده است.

وی با بیان این که شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بزرگترین تولید کننده نفت و گاز کشور محسوب می شود، اظهار کرد: این شرکت با توجه به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود جذب سرمایه گذاری و انجام فعالیت های مشترک با سرمایه گذاران در زمینه های مختلف چرخه تولید نفت و گاز را در برنامه خود قرار داده است.

بورد درباره وظایف و اهداف کمیته تخصصی سرمایه گذاری توضیح داد: مهمترین اهداف این کمیته تدوین دستورالعمل مربوط به ارتباط با کمیته سرمایه گذاری شرکت ملی نفت ایران، بررسی و شناسایی پروژه های منتخب برای سرمایه گذاری و تدوین دستورالعمل و شیوه های اجرایی پذیرش سرمایه گذاری است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بررسی و شناسایی شیوه ها و ابزارهای نوین مالی در تامین سرمایه پروژه های مشابه داخلی و خارجی و بررسی و شناسایی شیوه های برتر بازپرداخت سرمایه های جذب شده را از دیگر وظایف این کمیته برشمرد. /س
برچسب ها: کمیته ، تخصصی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.