در بیانبه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: مردم در راهپیمایی روز قدس امسال باید حمایت خود را از مردم انقلابی منطقه اعلام کرده و اقدامات تروریستی علیه ملت سوریه را نیز محکوم کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس بیانه‌ای صادر کرد.
 
در این بیانیه آمده است؛ «روز جهانی قدس» با ابتکار حضرت امام (ره) به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اطلاق شد که امروزه به آرمانی مشترک و صدایی واحد در جهان اسلام در مقابل کفر و ظلم و ستم نظام طاغوت بدل شده است و زمینه‌ای شده تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که «بیت‌المقدس پاره تن اسلام است»؛ بر این اساس جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی چند نکته‌ای را مورد توجه قرار می دهد:
 
1.جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و تمامی شهدای مقاومت، بر این باور است که «روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت است» تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ مستکبران جهان بکشند.
 
بر این باوریم که هم‌اکنون زمان تحقق پیش‌بینی عزت مسلمانان و مستضعفین در برابر مستکبران از سوی حضرت امام (ره) است، به شرط اینکه با حضور در میادینی همچون روز جهانی قدس، این اراده جهانی، حاکمیت شیطانی را از میان برداشته و سنت الهی بنا بر وعده صادق حق، رخ نمایاند.
 
2. روز قدس، در سال جاری و در شرایط دشوار منطقه‌ای و جهانی که امت اسلامی و گروه‌های مقاومت منطقه و مردم مقاوم فلسطین در آن به سر می‌برند اهمیتی دو چندان یافته است و نیازمند آن است که ملت‌های مسلمان یکصدا و با موضع و اقدامی یکپارچه، برای دفاع از مقدسات و مصالح امت اسلامی به پا خیزند.
 
در چنین شرایطی و با حمایت مطلق آمریکا و غرب از رژیم صهیونیستی و تلاش برای ایجاد تفرقه و پراکندگی در میان مسلمانان، شاهد آنیم که جبهه مقاومت با توطئه پلیدی روبرو است که اساس آْن را نشانه رفته است و رژیم صهیونیستی جهت شکاف در جریان مقاومت بر ارتکاب جنایات خود و محاصره مردم فلسطین، مسخ هویت اسلامی و فرهنگ و زبان عربی، اجرای طرح‌های یهودی سازی، جداسازی قدس و مسجد‌الاقصی و تخریب آن، پراکنده ساختن مردم فلسطین و تجزیه سرزمین اشغال شده آنها، و انجام مستمر عملیات نظامی که به قتل و آوارگی و رنج و گرسنگی سازمان یافته مردم می‌انجامد، همچنان اصرار می‌ورزد.
 
3- در شرایطی که سوریه به عنوان خط مقدم مقاومت فعالیت می‌کند و تمام کشورهای غربی علیه آنها متحد شده و تلاش دارند تا این حامی مقاومت و فلسطین را ساقط کنند، برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس بسیار با اهمیت است. مردم در راهپیمایی روز قدس امسال باید حمایت خود را از مردم انقلابی منطقه اعلام کرده و اقدامات تروریستی علیه ملت سوریه را نیز محکوم کنند.
 
4. اعضای جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن اعلام حضور خود در صفوف به هم فشرده ملت مسلمان ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، آحاد امت اسلامی و آزادگان سراسر گیتی را دعوت می‌کند تا با شرکت پرشور خود در این حماسه دشمن‌شکن، با ملت مظلوم فلسطین همدردی کرده و آنان را در پایداری و مقاومت هرچه بیشتر در مقابل رژیم صهیونیستی، یاری نمایند.
 
ان‌شاءالله.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جمعیت ، ایثارگران ، بیانیه ، روز ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار