فرهاد تجویدی نمایش "من ..." را با 30 هنرجوی جوان و نوجوان در دومین جشنواره تئاترشهر کارگردانی می کند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل  از روابط عمومی دومین جشنواره تئاترشهر، فرهاد تجویدی، نویسنده و کارگردان تئاتر که به تازگی نمایش "من ..." را با هنرجویان بازیگری خود تولید کرده و قرار است آن را در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای به اجرا درآورد، درباره این اثر گفت: نمایش "من ..." را با همکاری 30 هنرجوی بازیگری فرهنگسرای اندیشه به صورت کارگاهی کار کردیم تا این کلاس آموزش بازیگری به یک مقصد برسد.

وی با اشاره به اینکه نمایش "من ..." در مورد توجه افراد به یکدیگر است، درباره شیوه اجرایی این نمایش بیان می کند: شیوه اجرایی این اثر تلفیقی از تئاتر کاربردی و فیزیکال است که در آن تصاویر نیز کاربردهای فراوانی دارند.

این نویسنده تئاتر در پایان به فضایی که جشنواره تئاترشهر برای بروز استعداد جوانان هنرمند تهران ایجاد کرده، اشاره کرد و افزود: به دلیل کمبودهایی که در حوزه سخت افزاری وجود دارد، جشنواره ها محل ظهور استعدادها شده اند و به اعتقاد من جشنواره تئاترشهر ضمن ایجاد فضایی دلگرم کننده برای جوانان، امکان اجرای آثار را نیز فراهم کرده است.

گفتنی است، دومین جشنواره تئاترشهر از 19 مردادماه سال جاری در سالن های نمایش فرهنگسراها و مراکز فرهنگی هنری تهران آغاز می شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار