حسین عاطفی نویسنده و کارگردان تئاتر، برخی آثار شرکت کننده در جشنواره تئاتر شهر را فوق العاده و دارای هویت خواند و گفت: باید استعدادهای جوان حاضر در این جشنواره را مورد حمایت قرار دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عاطفی عضو هیات بازبین دومین جشنواره تئاتر شهر در گفت و گو با روابط عمومی این جشنواره در خصوص کیفیت اثاری که مورد بازبینی قرارگرفتند، اظهارداشت: من دوره پیش نیز بازبین جشنواره تئاتر شهر بودم اما آثاری که در این دوره شرکت کردند فوق العاده بودند، به طوری که از چند اثر واقعا لذت بردم.

وی افزود: آثاری در این دوره حضور دارند که هم از لحاظ متن و هم اجرا منحصر به فرد هستند به طوری که ما را به آینده تئاتر امیدوار می کنند، زیرا در این چند ماهی که بنده در شورای هنری مجموعه تئاتر شهر هستم هنوز چنین آثار بکرو درخشانی را ندیده ام.

بازبین دومین جشنواره تئاتر شهر تصریح کرد: به نظرم اگر این روند ادامه پیدا کند، جوانان شرکت کننده در این جشنواره نمایش هایی بی همتا را خلق خواهند کرد اما وظیفه ای که ما خواهیم داشت این است که نباید استعدادهایی که در این جشنواره ها خوش می درخشند را رها کنیم و اگر برای این استعدادها در آینده اتفاق مطلوبی نیافتد ما مقصر هستیم.

عاطفی در پایان با بیان اینکه برخی آثار جشنواره تئاتر شهر دارای هویت هستند، خاطرنشان کرد: معمولا جوانان سراغ آثاری می روند که کپی یک کار موفق است اما امسال نمایش هایی را در مرحله بازبینی جشنواره تئاتر شهر مشاهده کردیم که جدید، نو و دارای هویت بودند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.