يک باند سازمان که با شگرد مرخصي از زندان اقدام به سرقت‌هاي خرد در سطح استان اردبيل مي‌کردند، توسط ماموران پليس آگاهي شناسايي و منهدم شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ يک باند سازمان يافته که به طور جداگانه در تيم‌هاي دو تا سه نفره اقدام به سرقت خرد‌ نظير سرقت از اماکن عمومي و خصوصي، سرقت لوازم خودرو و سرقت منازل مي‌کردند، تحت تعقيب پليس آگاهي استان اردبيل قرار گرفتند.

پليس پس از چندين هفته اقدامات اطلاعاتي توانست مخفيگاه متهمان راشناسايي و رديابي کنند ولي به دليل اينکه متهمان هيچ وقت با يکديگر در مخفيگاه حاضر نمي‌شدند، کار براي پليس آگاهي استان سخت شد.

اين سارقان سازمان يافته که در طول شبانه روز در مناطق مختلف استان اردبيل بيش از 5 مورد سرقت انجام مي‌دادند، پس از سرقت، اموال مسروقه را به مخفيگاه انتقال مي‌دادند و سرکرده اين باند اموال را به فروش مي‌رساند و سهم هر يک از دزدان مي‌داد.

پليس در حالي که خانه را زير نظر گرفته بود موفق شد يکي از اعضاي اين باند را در حين خروج از مخفيگاه شناسايي کند.

اين فرد که ناصر 25 ساله نام داشت چند وقت پيش به دست ماموران پليس آگاهي استان اردبيل دستگير و روانه زندان شده بود.

ماموران سريعا موضوع را با مقام قضايي در ميان گذاشته و متهم را در داخل زندان بازداشت کردند.

اين فرد که مدتي از زندان مرخصي گرفته بود ابتدا منکر هرگونه سرقت و باندي شد ولي در ادامه با رويارويي با مدارک مستند و شواهد کافي لب به اعتراف گشود و از يک باند سازمان يافته سرقت هاي خرد در استان اردبيل پرده برداشت.

اين متهم به ماموران گفت که اعضاي اين باند اکثرا به دليل سرقت هاي خرد در زندان به سر مي‌برند و به دليل اينکه جرم ناچيزي دارند مي‌توانند از زندان مرخصي بگيرند و يا آزاد شوند، که در هر دو صورت اين افراد مجدد فعاليت‌هاي مجرمانه خود را آغاز مي‌کنند.

رئيس پليس آگاهي استان اردبيل درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: با اطلاعات کسب شده از متهم پليس توانست بيش از 10 نفر از اعضاي اين باند سازمان يافته سرقت را شناسايي و دستگير کند.
 

برچسب ها: باند ، سرقت ، بزرگ ، سازمان ، منزل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار