یزد/

روز قدس امسال و افزایش بصیرت مردم کشور

سئول بسیج دانشجویی دانشگاه دانشگاه یزد گفت: امام خمینی(ره) با هوشمندی و بصیرت خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کرد تا مسلمانان با یکدیگر متحد شوند و بتوانند علیه رژیم اشغالگر قدس اقدام عملی انجام دهند

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد  

علی داوودی با بیان اینکه \"بیت‌المقدس به عنوان زادگاه بسیاری از بزرگان در کانون توجهات مردم جهان و بویژه مسلمانان قرار دارد اظهار کرد: روز جهانی قدس روز تجلی حمایت مسلمانان جهان از اولین قبله مسلمانان یعنی بیت‌المقدس است.

وی افزود: امروز رژیم غاصب صهیونیستی با خیالی خام به دنبال انتخاب بیت‌المقدس به عنوان پایتخت سرزمین‌های اشغالی است\"، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با هوشمندی و بصیرت خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامید تا مسلمانان با یکدیگر متحد شوند و بتوانند علیه رژیم اشغالگر قدس اقدام عملی انجام دهند.

این استاد دانشگاه یادآورشد:با اشاره به انقلاب‌ها و اعتراضات مسلمانان در سطح دنیا خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان در دنیا و بویژه در سطح منطقه دارای شخصیت خاصی هستند. امروز کشور مصر با کودتا مواجه شده است و در سوریه نیز کشورهای مستکبر جهانی و همچنین جبهه‌های غرب و شرق اختلافاتی را به وجود آورده‌اند.

داوودی اضافه کرد: وقوع بیداری اسلامی که مدت‌هاست در سطح خاورمیانه و کشورهای اسلامی مطرح است، ایجاب می‌کند که امسال روز قدس به صورت ویژه و خاص‌تری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رییس‌جمهور منتخب به فاصله یک روز بعد از روز قدس امسال گفت: روز قدس امسال می‌تواند تاثیرگذاری زیادی در این دو مراسم داشته باشد. در روز قدس باید شاهد باشیم که همه اقشار کشور در کنار هم و در صفوف متحد هرچه باشکوه‌تر در مراسم این روز حضور پیدا کنند، چراکه این حضور آنها موجب می‌شود تا دولت دلگرم شود و تمام تلاش خود را به کار ببندد./س

 
برچسب ها: وصایای ، امام ، علی ، به حضرت ، عباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.