مدیر بخش عترت و آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از برگزاری طرح مفسران حقیقی در این بخش خبر داد

  حجت الاسلام و المسلمین سعید شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  گفت: طرح مفسران حقیقی  همزمان با ماه مبارک رمضان در بخش عترت و آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم و مصلی تهران در دست اجرا ست.
وی با بیان اینکه توضحیات بیشتر افزود:  این طرح با برپایی 14 غرفه به نام مبارک چهارده معصوم (ع) همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود .
شاه آبادی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در غرفه های چهارده معصوم بخش عترت و آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مخاطبان با شخصیت نحوه ی زندگی این بزرگواران آشنا می شوند .
وی ادامه داد:  طرح مفسران حقیقی با معرفی چهارده معصوم به عنوان مفسران واقعی در ترویج فرهنگ قرآن و اسلام همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد .
 شاه آبادی در پایان با اشاره به اقدامات اجرای این طرح افزود:  مشاوره قرآنی در خصوص معرفی مفسران حقیقی به مخاطبان ارتباط میان عترت و قرآن پاسخ به شبهات و سوالات مخاطبان برپایی نمایشگاه ویژه چهارده معصوم و مفسران قرآن کریم معرفی 14 موسسه چهارده معصوم برای ارائه خدمات ویژه مخاطبان  انجام گفتگو ویژه مراجعه کنندگان مدت 5 دقیقه در خصوص ویژگی های چهارده معصوم از اقدامات اجرایی این طرح است./ ل

برچسب ها: مفسران ، رمضان ، نمایشگاه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار