کاهش قیمت یکی از ابزارهای موثر بنگاههای اقتصادی در فروش کالا و خدمات است.

جمشیدي کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: هر بنگاه اقتصادی که بتواند قیمت تمام شده تولیدات خود را به درستی بدست آورد درعرصه رقابت از سایر رقبا پیشی ميگيرد.

وی ادامه داد: کاهش قیمت یکی از ابزارهای موثر بنگاههای اقتصادی در فروش کالا و خدمات است.

اين کارشناس اقتصادي افزود:کاهش قيمت تمام شده يک اصل در رقابت پذير بودن است.

وي ادامه داد: وقتي کارخانجات با شرايط موجود توانايي توليد با ظرفيت کافي را ندارند رقابت پذيري امکان پذير نخواهد بود.

اين کارشناس اظهار داشت: حضور در بازارهاي جهاني تنها با کيفيت بالا امکان پذير نيست و بحث قيمت نيز ازاهميت بالايي برخوردار است.

وي درپايان خاطرنشان کرد:حمايت از توليد منجر به حفظ رقابت پذيري در بازار داخلي و خارجي مي شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قیمت ، رقابت ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار