روز جهاني قدس روز فرياد رهايي فلسطين از چنگال صهيونيست‌هاي غارتگر، روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، آيت الله موحد مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي فارس و مهرزاد خرد رئیس سازمان جهاد كشاورزي استان فارس از امت خداجوي استان برای حضور گسترده در راهپيمايي باشكوه روز قدس دعوتکرده تا با مشت‌هاي گره كرده شعار مرگ بـر آمريكا و مرگ بـر اسرائيل سر دهند.

روز قدس ميراث گران‌بهاي بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي و نشاني از عمق دور انديشي و هوشمندي امام خميني (ره) است كه بيانگر اعتقاد و پايبندي‌اش به انديشه وحدت و انسجام اسلامي مقابل زورگويان عرصه جهاني است .

صهيونيست غاصب بايد بداند حكومت اسلامي و به ويژه مردم شريف و انقلابي ايران همواره از حقوق به‌ حق ملت فلسطين حمايت كرده و غده سرطاني اسرائيل غاصب را محكوم مي‌كند. امسال اهميت گراميداشت روز قدس بيشتر از هميشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامي بايد قدرتمندانه‌تر از سال‌هاي قبل به ياري مردم مقاوم فلسطين بشتابند .

در اين روز بزرگ ، قدرت خداوند در گامهاي استوار مردان و زنان مسلمان و درياي مواج و خروشان مسلمانان روزگار نمود مي يابد . روز قدس ، روز رژه سپاهيان اسلام در برابر چشمان حيرت زده مستكبرين جهان ، روز نمايش اتحاد و همبستگي جهان اسلام در مقابل نمادهاي كفر و استكبار دوران معاصر و روز برائت از استكبار و اعلام نفرت عمومي ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژيم تروريست و اشغالگر قدس و حامي آن شيطان بزرگ آمريكاي جنايتكار است كه در توحش و درنده خويي روي هيتلرها و چنگيزها را سفيد كرده است .

خانواده بزرگ جهاد كشاورزي به همراهي كشاورزان ، روستائيان ، توليدكنندگان و بهره برداران بخش كشاورزي استان عزيز و ولايتمدار فارس در آستانه روز جهاني قدس ، جنايت اشغالگران و حاميان غربي آنان را محكوم كرده و يك بار ديگر ضمن تجديد عهد و پيمان با آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) و با پيروي از رهبر معظم انقلاب اسلامي در روز جمعه، همگام با مردم خداجوي ايران اسلامي در راهپيمايي باشكوه روز قدس شركت کرده و با مشت‌هاي گره كرده شعار « مرگ بـر آمريكا و مرگ بـر اسرائيل » سر داده و از تمام مردم هميشه در صحنه و روزه‌دار دعوت مي کنیم با حضور قدرتمند خود در راهپيمائي روز جهاني قدس شركت کرده و لرزه بر اندام پوشالي آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي بياندازند و موجب دلگرمي و قوت قلب مبارزان فلسطيني باشند ./س

برچسب ها: بیانیه ، کشاورزی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.