استاندار و شهردار قم در پیام های جداگانه شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان را تبریک و تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت سید محمد آقا میری استاندار قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

مجاهد نستوه و رهبر آزاده جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پس از عمری مجاهدت و جانفشانی در راه مبارزه با غاصبان صهیونیست و آزادی قدس شریف سرانجام به خیل یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

بدون تردید شهادت، شایسته‌ترین پاداش و اجر سال‌ها جهاد مقدس این رهبر بزرگ و شجاع بود و به یقین آینده جبهه مقاومت را روشن‌تر از گذشته و زمینه سقوط قطعی دشمن جنایتکار را فراهم خواهد کرد.

سید جبهه مقاومت چه خوش گفت که ما فرزندان مکتبی هستیم که پیامبران آن شهیدند؛ امامان آن شهیدند و رهبران آن نیز شهید هستند و در عاقبت به سرور و سالار شهیدان پیوست.

اینجانب با ابراز تاسف و تاثر عمیق، شهادت این مجاهد بزرگ و تعدادی از همراهانش به ویژه سردار عباس نیل فروشان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، آزادمردان جهان و ملت‌های غیور جبهه مقاومت و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم.

علو درجات این شهید والامقام و نصرت اسلام و سرافرازی مظلومان جهان و فلسطین مقاوم را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

شهردار قم هم با صدور پیامی ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی، شهادت دبیر کل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

 متن پیام شهردار قم به این شرح است:

شهادت مدال زرین افتخاری است به پاس از جان‌گذشتگی و مجاهدت در راه خدا که خاص‌ترین و مقرب‌ترین بندگان درگاه باری تعالی به آن نائل می‌آیند و سعادت دنیا و آخرت را از آن خود می‌کنند.

خبر سهمگین جنایتی دیگر از رژیم غاصب قدس شریف و شهادت سید جبهه مقاومت اسلامی و دبیر کل حزب‌الله لبنان، شهید والامقام حاج سید حسن نصرالله در حملات سنگین هوایی و اقدام ددمنشانه اسرائیل خونخوار به ناحیه ضاحیه شهر بیروت، روح تمامی آزادگان جهان را آزرد.
فیض این شهادت گوارای روح بلند و ملکوتی آن مبارز مجاهد و عالم مدبر باشد، ان‌شاءالله.

زندگی سید شهیدان جبهه مقاومت اسلامی و جهاد او در راه آرمان بزرگ آزادی قدس شریف و دفاع از کشور و مردم لبنان سرشار از بصیرت، آگاهی و ولایت‌مداری بود و به حق، مزد خدمات ارزنده او به اسلام، مسلمین و آزادمردان جهان جز با اجر شهادت قابل جبران نبود.

زبونی و درماندگی رژیم جنایتکار اسرائیل که به دفعات، دشمنی و ذات پلید و غیرانسانی خود را نشان داده است و کشتار فجیع کودکان، زنان و غیرنظامیان را از افتخارات خود می‌داند، در اقدامات وحشیانه و ناجوانمردانه اخیر، نمایانگر پایان دوران وجود نحس این رژیم غاصب خواهد بود.

این ضایعه دردناک و از دست دادن یکی از اصلی‌ترین عمودهای خیمه مقاومت در برابر دشمن صهیونیست، قطعاً منجر به قدرتمندتر  شدن و رویش جوانه‌های تازه بر پیکره تنومند جبهه مقاومت اسلامی خواهد بود و با یاری خداوند و انسجام واقعی کشورهای اسلامی در مقابل دشمن صهیون، داغ فقدان آن شهید بزرگوار با تداوم پیروزی‌های سربازان اسلام التیام خواهد یافت.

این داغ ماندگار را به محضر حضرت صاحب عصر روحی و ارواحنا له الفدا، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، همراهان، هم‌رزمان و خانواده شهید، مردم لبنان و عموم شیعیان و آزادگان جهان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال زمینه‌سازی نابودی کامل رژیم جعلی اسرائیل و دیگر هم‌پیمانان جنایتکار آن را مسئلت می‌نمایم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار