فرماندار سمیرم گفت: با توجه به تبلیغات و سم پاشی دشمنان در راستای دلسرد کردن مردم از نظام، نقش روحانیون و روشنفکران در تبیین و بصیرت افزائی جامعه بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان حامد منیری در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت روز جهانی قدس سمیرم، این روز را از ابتکارات امام راحل(ره) برای مقابله با استکبار و حمایت از مستضعفان دانست و گفت: امام راحل(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس معرفی کردند تا مسلمانان در سراسر جهان برای دفاع و آزادی مردم فلسطین به پا خیزند و خشم و انزجارخویش را از ظلم و تجاوز این رژیم اعلام نمایند.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن این آرمان افزود: حضور در راهپیمائی روز جهانی قدس در حقیقت دفاع از حقانیت فلسطین و مقابله با استکبار جهانی است و حضور با شکوه تر در این مراسم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشد.

فرماندار سمیرم با اشاره به تبلیغات ضد ارزش های اسلامی و سم پاشی های آنان حضور روحانیون و روشنفکران را در جامعه جلوه و موثر دانست و تصریح کرد: روحانیون و روشنفکران باید با افزایش بصیرت به افراد جامعه به گونه ای تبلیغ کنند که نتیجه آن این شود که خانواده ها با شور و بینش وارد صحنه شوند.
منیری همچنین به تبیین اثرگذاری و نقش آفرینی سرنوشت ساز روز جهانی قدس در تضعیف، تزلزل و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی برای جوانان تاکید کرد وگفت: باید اهمیت مساله فلسطین و قدس به نحو شایسته تبیین شود و فرهنگ مقابله با ظلم و استکبار را ترویج دهیم/س.

برچسب ها: اصفهان ، روز ، جهانی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.